
Verbeter de online winkelervaring met de geavanceerde Online Assistent belknop
Bied jouw klant een persoonlijke ervaring met de online assistent belknop. Met deze tool koppel je altijd de juiste specialist aan jouw klanten.
Bied jouw klant een persoonlijke ervaring met de online assistent belknop. Met deze tool koppel je altijd de juiste specialist aan jouw klanten.
Sinds kort heeft ContactMakers in samenwerking met Pharmapartners het Huisartsen Informatie Systeem (HIS) Medicom gekoppeld met haar telefooncentrale ContactSuite. Een voordeel van deze koppeling is dat het contact met de patiënt nog makkelijker en efficiënter wordt gemaakt. Benieuwd naar alle mogelijkheden?
In de laatste jaren stappen bedrijven steeds meer over naar een 085 nummer. Maar wat is een 085-nummer en waarvoor gebruik je dit nummer? Wij hebben alle kenmerken van 085 nummers voor je op een rij gezet.
Als ondernemer wil je jouw klanten optimale hulp bieden. Een mededeling die een klant bij het bellen vaak hoort is: dit telefoongesprek kan worden opgenomen voor kwaliteits- of trainingsdoeleinden. Maar waarom wil je als klantcontactcentrum of call center een telefoongesprek opnemen? Wij hebben 5 belangrijke redenen op een rij gezet.
De telefonische bereikbaarheid staat in de coronacrisis bij veel bedrijven onder druk. In de zorg lopen de telefonische wachttijden flink op. Hoe kun je met lange wachtrijen de beller zo adequaat mogelijk helpen? In deze blog geven wij je gratis tips om de telefonische bereikbaarheid te vergroten.
Met VoIP telefonie vergroot je de bereikbaarheid en flexibiliteit van jouw medewerkers. Zo kun je gemakkelijk op afstand werken en heb je alle professionele functies van een telefooncentrale binnen handbereik. Benieuwd hoe dat werkt?
Hoe kunnen wij je helpen?
We staan voor je klaar als je onverhoopt met een probleem zit, als je iets wil vragen, of snel iets geregeld moet worden.
Het voordeel van 0900, 0909, 0906 en 18xy nummers is dat je het gesprekstarief zelf kan bepalen.
Als je zo’n nummer aanvraagt dan krijg je van ons de vraag welk tarief je aan dit nummer wil koppelen.
Bij nieuwe nummers wordt het gesprekstarief dus tijdens het aanvraagproces geregeld.
Voor direct beschikbare nummers is dat anders. Deze nummers hebben reeds een bestaand gesprekstarief.
Je kan op deze website zoeken of er een nummer met het door jouw gewenste tarief beschikbaar is.
Heb je een mooi direct beschikbaar servicenummer gevonden maar heeft dit nummer niet het juiste tarief dan kun je dit gesprekstarief altijd achteraf veranderen.
Als je ons belt op 0800-0770 dan kunnen wij dat voor je regelen. Deze procedure neemt zo’n 7 werkdagen in beslag.
Subtotaal | €0,00 |
---|---|
Totaal | €0,00 |