VoIP zakelijk

Zeer veelzijdige VoIP centrale in de cloud.
Bellen chatten sms'en, zonder grote investeringMeer informatie

Voip Zakelijk: Denise KoningsContactMakers klantenservice
Servicenummers

Snel de mooiste telefoonnummers binnen 24 uur actief.
Vergroot je bereikbaarheid.Meer informatie

Callcenter software

Telefonisch klantcontact van topniveau!
Voor een ultieme klantbeleving.Meer informatie

Callcenter software voor klantenservice medewerkersEigenlijk doet iedereen aan support

Alle VoIP diensten van ContactMakers ondergebracht in één slimme applicatie.

Probleemloos communiceren begint bij ContactSuite. Ontdek de mogelijkheden van onze VoIP communicatiediensten.

Interactie
Creëer de perfecte klantervaring

Een overzichtelijke interface voor dagelijks klantcontact. Bellen, chatten en SMS-en om zaken onderling en met klanten goed te regelen.

ContactSuite Performance module
Performance
Realtime monitoring en sturing

Met één druk op de knop inzicht in live informatie. Een supervisor of teamleider beschikt hierdoor over volledige controle!

Rapportages
Reporting & Business Intelligence

Meten is weten. Uitgebreide informatie over de kwaliteit van jouw medewerkers. Samen gaan we voor superieur klantcontact.

Bereikbaarheid
Perfecte bereikbaarheid

Met de geavanceerde instellingen regel je de bereikbaarheid van jouw klantenservice. Beheer je al je VoIP (telefoon)nummers, creëer je eigen belplannen en stel je teams samen. Om klanten de perfecte ervaring te bezorgen.

Rapportage widget
Rapportage widget
Interactie
Creëer de perfecte klantervaring

Een overzichtelijke interface voor dagelijks klantcontact. Bellen, chatten en SMS-en om zaken onderling en met klanten goed te regelen.

Rapportages
Reporting & Business Intelligence

Met één druk op de knop inzicht in live informatie. Een supervisor of teamleider beschikt hierdoor over volledige controle!

Performance
Realtime monitoring en sturing

Meten is weten. Uitgebreide informatie over de kwaliteit van jouw medewerkers. Samen gaan we voor superieur klantcontact.

Bereikbaarheid
Beheer zelf je Nummers & Belplannen

Met de geavanceerde instellingen regel je de bereikbaarheid van jouw klantenservice. Beheer je al je (telefoon)nummers, creëer je eigen belplannen en stel je teams samen. Om klanten de perfecte ervaring te bezorgen.

De beste communicatie oplossingen geïntegreerd in één veilige online omgeving.

De beste communicatie oplossingen geïntegreerd in één veilige online omgeving.

Meer dan 2000 bedrijven gebruiken ContactSuite voor het realiseren van geweldige klantervaringen.

Integratie
Samenwerken wordt gemakkelijk. Niet alleen met je collega’s, ook met de programma’s die je makkelijk kunt koppelen met ContactSuite.

Integratie

Samenwerken wordt gemakkelijk. Niet alleen met je collega’s, ook met de programma’s die je makkelijk kunt koppelen met ContactSuite.

Je bent in goed gezelschap

Al vele bedrijven die ContactSuite met succes inzetten:

Vodafone Ziggo informeert haar klanten proactief via SMS. Afspraakbevestigingen en serviceafspraken worden op het juiste moment aan de klant gecommuniceerd.
Medi-Mere Huisartsenpraktijk
Huisartsenpraktijk Medi-Mere heeft een communicatiecentrum ingericht voor de optimale verbinding tussen patiënten, huisartsen, collega's en zorgpartners.
Via de juiste tools kunnen de medewerkers van Coolblue zich iedere dag concentreren op het verwonderen van klanten.
Vodafone Ziggo informeert haar klanten proactief via SMS. Afspraakbevestigingen en serviceafspraken worden op het juiste moment aan de klant gecommuniceerd.
Medi-Mere Huisartsenpraktijk
Huisartsenpraktijk Medi-Mere heeft een communicatiecentrum ingericht voor de optimale verbinding tussen patiënten, huisartsen, collega's en zorgpartners.
Via de juiste tools kunnen de medewerkers van Coolblue zich iedere dag concentreren op het verwonderen van klanten.

Marktleiders die gebruik maken van ContactSuite

Wij werken samen met en voor de leukste klanten

Klantenservice

Edwin van de klantenservice

Hoe kunnen wij je helpen?

We staan voor je klaar als je onverhoopt met een probleem zit, als je iets wil vragen, of snel iets geregeld moet worden.

0800 0770

Nummers

Als je een servicenummer besteld dan krijg je daar gratis het plus pakket bij. Met dit pakket kun je je telefonische bereikbaarheid optimaal inregelen.

Je krijgt alle slimme features die je nodig hebt om jouw klanten een goede ervaring te bezorgen. Zo kun je zelf meldteksten (laten) inspreken waarna je ze koppelt aan aan jouw belplan.

Om alle mogelijkheden goed te benutten helpen wij je op weg. Je bent dan snel, goed bereikbaar.

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Pakketinformatie

Het Pluspakket is het pakket wat je gratis krijgt bij ieder servicenummer.

Dus bij aankoop van een servicenummer (25 Euro per maand) ontvang je daar gratis het Pluspakket bij.

Met het Pluspakket kun je voor ieder servicenummer onbeperkt gebruik maken van alle Pluspakket functies.

 

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Load More


Contact opnemen

Uw product is toegevoegd aan het winkelmandje
Winkelwagen Item verwijderd. Ongedaan maken
  • Geen producten in de winkelwagen.