Slide

Altijd bereikbaar, met telefonie van ContactMakers.

GRATIS DEMO Bekijk video

Zakelijk bellen, waar je ook bent.

VoIP Zakelijk

Flexibel zakelijk bellen waar je ook bent

  • Je krijgt superieure gesprekskwaliteit
  • Voor op de zaak en thuis
  • Inclusief mobiele APP 
  • Zeer scherpe belkosten
Kosten VoIP Zakelijk en Essential pakket

Callcenter software

Alle functies voor de beste klantenservice

  • De beste garantie voor een goede service
  • Voor op de zaak en voor medewerkers thuis
  • Betalen naar gebruik
  • Aansturing via KPI's en slimme dashboards
Betalen naar gebruik bij ContactSuite Professional

Het laatste nieuws, ideeën en klantverhalen

    Het beste VoIP platform voor zakelijke telefonie

    Probleemloos communiceren begint bij ContactSuite. Ontdek de mogelijkheden van onze VoIP communicatiediensten.

    ContactSuite

    Meer dan 2000 bedrijven gebruiken ContactSuite voor het realiseren van geweldige klantervaringen.

    De beste communicatie oplossingen geïntegreerd in één veilige online omgeving.

    medicom
    Integratie
    Samenwerken wordt gemakkelijk. Niet alleen met je collega’s, ook met de programma’s die je makkelijk kunt koppelen met ContactSuite.

    Integratie

    Samenwerken wordt gemakkelijk. Niet alleen met je collega’s, ook met de programma’s die je makkelijk kunt koppelen met ContactSuite.

    medicom

    Je bent in goed gezelschap

    Al vele bedrijven die ContactSuite met succes inzetten:

    Vodafone Ziggo informeert haar klanten proactief via SMS. Afspraakbevestigingen en serviceafspraken worden op het juiste moment aan de klant gecommuniceerd.
    Medi-Mere Huisartsenpraktijk
    Huisartsenpraktijk Medi-Mere heeft een communicatiecentrum ingericht voor de optimale verbinding tussen patiënten, huisartsen, collega's en zorgpartners.
    Via de juiste tools kunnen de medewerkers van Coolblue zich iedere dag concentreren op het verwonderen van klanten.
    Vodafone Ziggo informeert haar klanten proactief via SMS. Afspraakbevestigingen en serviceafspraken worden op het juiste moment aan de klant gecommuniceerd.
    Medi-Mere Huisartsenpraktijk
    Huisartsenpraktijk Medi-Mere heeft een communicatiecentrum ingericht voor de optimale verbinding tussen patiënten, huisartsen, collega's en zorgpartners.
    Via de juiste tools kunnen de medewerkers van Coolblue zich iedere dag concentreren op het verwonderen van klanten.

    Marktleiders die gebruik maken van ContactSuite

    Wij werken samen met en voor de leukste klanten

    Klantenservice

    Edwin van de klantenservice

    Hoe kunnen wij je helpen?

    We staan voor je klaar als je onverhoopt met een probleem zit, als je iets wil vragen, of snel iets geregeld moet worden.

    0800 0770

    Instellingen en techniek

    Als je via VoIP wil bellen is een goede internetverbinding uiteraard noodzakelijk. De bandbreedte van uw internetverbinding heeft invloed op het aantal te voeren gesprekken en de kwaliteit ervan.

    Daarnaast is het belangrijk dat de instellingen van je router goed staan. Als je kort na de implementatie van je VoIP toestel gespreksproblemen ervaart dan kan de oorzaak soms gevonden worden in de SIP ALG setting in de router. Het beste kun je deze uit zetten.

    Hier wordt uitgelegd hoe en waarom SIP ALG instelling voor problemen kan zorgen.

    Vond u dit antwoord nuttig?
    1
    0

    Load More


    Contact opnemen

    Uw product is toegevoegd aan het winkelmandje
    Winkelwagen Item verwijderd. Ongedaan maken
    • Geen producten in de winkelwagen.