VoIP Zakelijk

Flexibel zakelijk bellen waar je ook bent

  • Je krijgt superieure gesprekskwaliteit
  • Voor op de zaak en thuis
  • Inclusief mobiele APP 
  • Zeer scherpe belkosten
Kosten VoIP Zakelijk en Essential pakket

Servicenummers

De mooiste telefoonnummers binnen 24 uur actief

  • Het beste Voice platform van Nederland
  • Alle slimme functies inbegrepen
  • Online beheer van alle functies
  • Zeer scherpe tarieven
Kosten per servicenummer per maand. All in.

Callcenter software

De beste garantie voor een goede service

  • Alle tools voor inspirerende klantervaringen
  • Voor op de zaak en thuis
  • Inclusief bellen via de browser
  • Betalen naar gebruik
Betalen naar gebruik bij ContactSuite Professional

Het beste VoIP platform voor zakelijke telefonie

Probleemloos communiceren begint bij ContactSuite. Ontdek de mogelijkheden van onze VoIP communicatiediensten.

ContactSuite

Meer dan 2000 bedrijven gebruiken ContactSuite voor het realiseren van geweldige klantervaringen.

De beste communicatie oplossingen geïntegreerd in één veilige online omgeving.

Waarvoor wil jij ContactSuite?

Zakelijke VoIP telefonie
  • Telefooncentrale uit de Cloud
  • Met enkele klikken bereikbaar
  • On-the-fly uitbreiden
  • Je browser als telefoon
  • Je smartphone koppelen
Meer informatie

Fantastische bereikbaarheid

  • 0800-, 090X of lokale nummers
  • Inclusief alle slimme features
  • Voor een optimale merkbeleving
  • Nooit meer een gesprek missen
  • Werkt met al je telefoons
Meer informatie

Superieur klantcontact

  • Software voor de klantenservice
  • Bellen via de browser
  • Voor thuis en op de zaak
  • Tools voor coaching en beheer
  • Uitgebreide rapportages
Meer informatie

Je bent in goed gezelschap

Al vele bedrijven die ContactSuite met succes inzetten:

Vodafone Ziggo informeert haar klanten proactief via SMS. Afspraakbevestigingen en serviceafspraken worden op het juiste moment aan de klant gecommuniceerd.
Medi-Mere Huisartsenpraktijk
Huisartsenpraktijk Medi-Mere heeft een communicatiecentrum ingericht voor de optimale verbinding tussen patiënten, huisartsen, collega's en zorgpartners.
Via de juiste tools kunnen de medewerkers van Coolblue zich iedere dag concentreren op het verwonderen van klanten.
Vodafone Ziggo informeert haar klanten proactief via SMS. Afspraakbevestigingen en serviceafspraken worden op het juiste moment aan de klant gecommuniceerd.
Medi-Mere Huisartsenpraktijk
Huisartsenpraktijk Medi-Mere heeft een communicatiecentrum ingericht voor de optimale verbinding tussen patiënten, huisartsen, collega's en zorgpartners.
Via de juiste tools kunnen de medewerkers van Coolblue zich iedere dag concentreren op het verwonderen van klanten.

Marktleiders die gebruik maken van ContactSuite

Wij werken samen met en voor de leukste klanten

Klantenservice

Edwin van de klantenservice

Hoe kunnen wij je helpen?

We staan voor je klaar als je onverhoopt met een probleem zit, als je iets wil vragen, of snel iets geregeld moet worden.

0800 0770

Nummers

Het voordeel van 0900, 0909, 0906 en 18xy nummers is dat je het gesprekstarief zelf kan bepalen.

Als je zo’n nummer aanvraagt dan krijg je van ons de vraag welk tarief je aan dit nummer wil koppelen.

Bij nieuwe nummers wordt het gesprekstarief dus tijdens het aanvraagproces geregeld.

Voor direct beschikbare nummers is dat anders. Deze nummers hebben reeds een bestaand gesprekstarief.

Je kan op deze website zoeken of er een nummer met het door jouw gewenste tarief beschikbaar is.

Heb je een mooi direct beschikbaar servicenummer gevonden maar heeft dit nummer niet het juiste tarief dan kun je dit gesprekstarief altijd achteraf veranderen.

Als je ons belt op 0800-0770 dan kunnen wij dat voor je regelen. Deze procedure neemt zo’n 7 werkdagen in beslag.

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Laad meer


Contact opnemen

Uw product is toegevoegd aan het winkelmandje
Winkelwagen Item verwijderd. Ongedaan maken
  • Geen producten in de winkelwagen.