Verbeter de online winkelervaring met de geavanceerde Online Assistent belknop
Bied jouw klant een persoonlijke ervaring met de online assistent belknop. Met deze tool koppel je altijd de...
Flexibel zakelijk bellen waar je ook bent
Alle functies voor de beste klantenservice
Bied jouw klant een persoonlijke ervaring met de online assistent belknop. Met deze tool koppel je altijd de...
Sinds kort heeft ContactMakers in samenwerking met Pharmapartners het Huisartsen Informatie Systeem (HIS) Medicom gekoppeld met haar telefooncentrale...
In de laatste jaren stappen bedrijven steeds meer over naar een 085 nummer. Maar wat is een 085-nummer...
Als ondernemer wil je jouw klanten optimale hulp bieden. Een mededeling die een klant bij het bellen vaak...
De telefonische bereikbaarheid staat in de coronacrisis bij veel bedrijven onder druk. In de zorg lopen de telefonische...
Met VoIP telefonie vergroot je de bereikbaarheid en flexibiliteit van jouw medewerkers. Zo kun je gemakkelijk op afstand...
Klanttevredenheid staat voor veel bedrijven hoog in het vaandel. Een lange telefonische wachttijd helpt hier niet bij. Maar...
Probleemloos communiceren begint bij ContactSuite. Ontdek de mogelijkheden van onze VoIP communicatiediensten.
Meer dan 2000 bedrijven gebruiken ContactSuite voor het realiseren van geweldige klantervaringen.
De beste communicatie oplossingen geïntegreerd in één veilige online omgeving.
Al vele bedrijven die ContactSuite met succes inzetten:
Wij werken samen met en voor de leukste klanten
Hoe kunnen wij je helpen?
We staan voor je klaar als je onverhoopt met een probleem zit, als je iets wil vragen, of snel iets geregeld moet worden.
Het voordeel van 0900, 0909, 0906 en 18xy nummers is dat je het gesprekstarief zelf kan bepalen.
Als je zo’n nummer aanvraagt dan krijg je van ons de vraag welk tarief je aan dit nummer wil koppelen.
Bij nieuwe nummers wordt het gesprekstarief dus tijdens het aanvraagproces geregeld.
Voor direct beschikbare nummers is dat anders. Deze nummers hebben reeds een bestaand gesprekstarief.
Je kan op deze website zoeken of er een nummer met het door jouw gewenste tarief beschikbaar is.
Heb je een mooi direct beschikbaar servicenummer gevonden maar heeft dit nummer niet het juiste tarief dan kun je dit gesprekstarief altijd achteraf veranderen.
Als je ons belt op 0800-0770 dan kunnen wij dat voor je regelen. Deze procedure neemt zo’n 7 werkdagen in beslag.
Subtotaal | €0,00 |
---|---|
Totaal | €0,00 |