VoIP Zakelijk

Flexibel zakelijk bellen waar je ook bent

  • Je krijgt superieure gesprekskwaliteit
  • Voor op de zaak en thuis
  • Inclusief mobiele APP 
  • Zeer scherpe belkosten
Kosten VoIP Zakelijk en Essential pakket

Servicenummers

De mooiste telefoonnummers binnen 24 uur actief

  • Het beste Voice platform van Nederland
  • Alle slimme functies inbegrepen
  • Online beheer van alle functies
  • Zeer scherpe tarieven
Kosten per servicenummer per maand. All in.

Callcenter software

De beste garantie voor een goede service

  • Alle tools voor inspirerende klantervaringen
  • Voor op de zaak en thuis
  • Inclusief bellen via de browser
  • Betalen naar gebruik
Betalen naar gebruik bij ContactSuite Professional

Het beste VoIP platform voor zakelijke telefonie

Probleemloos communiceren begint bij ContactSuite. Ontdek de mogelijkheden van onze VoIP communicatiediensten.

ContactSuite

Meer dan 2000 bedrijven gebruiken ContactSuite voor het realiseren van geweldige klantervaringen.

De beste communicatie oplossingen geïntegreerd in één veilige online omgeving.

Waarvoor wil jij ContactSuite?

Zakelijke VoIP telefonie
  • Telefooncentrale uit de Cloud
  • Met enkele klikken bereikbaar
  • On-the-fly uitbreiden
  • Je browser als telefoon
  • Je smartphone koppelen
Meer informatie

Fantastische bereikbaarheid

  • 0800-, 090X of lokale nummers
  • Inclusief alle slimme features
  • Voor een optimale merkbeleving
  • Nooit meer een gesprek missen
  • Werkt met al je telefoons
Meer informatie

Superieur klantcontact

  • Software voor de klantenservice
  • Bellen via de browser
  • Voor thuis en op de zaak
  • Tools voor coaching en beheer
  • Uitgebreide rapportages
Meer informatie

Je bent in goed gezelschap

Al vele bedrijven die ContactSuite met succes inzetten:

Vodafone Ziggo informeert haar klanten proactief via SMS. Afspraakbevestigingen en serviceafspraken worden op het juiste moment aan de klant gecommuniceerd.
Medi-Mere Huisartsenpraktijk
Huisartsenpraktijk Medi-Mere heeft een communicatiecentrum ingericht voor de optimale verbinding tussen patiënten, huisartsen, collega's en zorgpartners.
Via de juiste tools kunnen de medewerkers van Coolblue zich iedere dag concentreren op het verwonderen van klanten.
Vodafone Ziggo informeert haar klanten proactief via SMS. Afspraakbevestigingen en serviceafspraken worden op het juiste moment aan de klant gecommuniceerd.
Medi-Mere Huisartsenpraktijk
Huisartsenpraktijk Medi-Mere heeft een communicatiecentrum ingericht voor de optimale verbinding tussen patiënten, huisartsen, collega's en zorgpartners.
Via de juiste tools kunnen de medewerkers van Coolblue zich iedere dag concentreren op het verwonderen van klanten.

Marktleiders die gebruik maken van ContactSuite

Wij werken samen met en voor de leukste klanten

Klantenservice

Edwin van de klantenservice

Hoe kunnen wij je helpen?

We staan voor je klaar als je onverhoopt met een probleem zit, als je iets wil vragen, of snel iets geregeld moet worden.

0800 0770

Instellingen en techniek

Als je via VoIP wil bellen is een goede internetverbinding uiteraard noodzakelijk. De bandbreedte van uw internetverbinding heeft invloed op het aantal te voeren gesprekken en de kwaliteit ervan.

Daarnaast is het belangrijk dat de instellingen van je router goed staan. Als je kort na de implementatie van je VoIP toestel gespreksproblemen ervaart dan kan de oorzaak soms gevonden worden in de SIP ALG setting in de router. Het beste kun je deze uit zetten.

Hier wordt uitgelegd hoe en waarom SIP ALG instelling voor problemen kan zorgen.

Vond u dit antwoord nuttig?
1
0

Meer laden


Contact opnemen

Uw product is toegevoegd aan het winkelmandje
Winkelwagen Item verwijderd. Ongedaan maken
  • Geen producten in de winkelwagen.