Slide

Altijd bereikbaar, met telefonie van ContactMakers.

GRATIS DEMO Bekijk video

Zakelijk bellen, waar je ook bent.

VoIP Zakelijk

Flexibel zakelijk bellen waar je ook bent

  • Je krijgt superieure gesprekskwaliteit
  • Voor op de zaak en thuis
  • Inclusief mobiele APP 
  • Zeer scherpe belkosten
Kosten VoIP Zakelijk en Essential pakket

Callcenter software

Alle functies voor de beste klantenservice

  • De beste garantie voor een goede service
  • Voor op de zaak en voor medewerkers thuis
  • Betalen naar gebruik
  • Aansturing via KPI's en slimme dashboards
Betalen naar gebruik bij ContactSuite Professional

Het laatste nieuws, ideeën en klantverhalen

    Het beste VoIP platform voor zakelijke telefonie

    Probleemloos communiceren begint bij ContactSuite. Ontdek de mogelijkheden van onze VoIP communicatiediensten.

    ContactSuite

    Meer dan 2000 bedrijven gebruiken ContactSuite voor het realiseren van geweldige klantervaringen.

    De beste communicatie oplossingen geïntegreerd in één veilige online omgeving.

    medicom
    Integratie
    Samenwerken wordt gemakkelijk. Niet alleen met je collega’s, ook met de programma’s die je makkelijk kunt koppelen met ContactSuite.

    Integratie

    Samenwerken wordt gemakkelijk. Niet alleen met je collega’s, ook met de programma’s die je makkelijk kunt koppelen met ContactSuite.

    medicom

    Je bent in goed gezelschap

    Al vele bedrijven die ContactSuite met succes inzetten:

    Vodafone Ziggo informeert haar klanten proactief via SMS. Afspraakbevestigingen en serviceafspraken worden op het juiste moment aan de klant gecommuniceerd.
    Medi-Mere Huisartsenpraktijk
    Huisartsenpraktijk Medi-Mere heeft een communicatiecentrum ingericht voor de optimale verbinding tussen patiënten, huisartsen, collega's en zorgpartners.
    Via de juiste tools kunnen de medewerkers van Coolblue zich iedere dag concentreren op het verwonderen van klanten.
    Vodafone Ziggo informeert haar klanten proactief via SMS. Afspraakbevestigingen en serviceafspraken worden op het juiste moment aan de klant gecommuniceerd.
    Medi-Mere Huisartsenpraktijk
    Huisartsenpraktijk Medi-Mere heeft een communicatiecentrum ingericht voor de optimale verbinding tussen patiënten, huisartsen, collega's en zorgpartners.
    Via de juiste tools kunnen de medewerkers van Coolblue zich iedere dag concentreren op het verwonderen van klanten.

    Marktleiders die gebruik maken van ContactSuite

    Wij werken samen met en voor de leukste klanten

    Klantenservice

    Edwin van de klantenservice

    Hoe kunnen wij je helpen?

    We staan voor je klaar als je onverhoopt met een probleem zit, als je iets wil vragen, of snel iets geregeld moet worden.

    0800 0770

    Nummers

    Het voordeel van 0900, 0909, 0906 en 18xy nummers is dat je het gesprekstarief zelf kan bepalen.

    Als je zo’n nummer aanvraagt dan krijg je van ons de vraag welk tarief je aan dit nummer wil koppelen.

    Bij nieuwe nummers wordt het gesprekstarief dus tijdens het aanvraagproces geregeld.

    Voor direct beschikbare nummers is dat anders. Deze nummers hebben reeds een bestaand gesprekstarief.

    Je kan op deze website zoeken of er een nummer met het door jouw gewenste tarief beschikbaar is.

    Heb je een mooi direct beschikbaar servicenummer gevonden maar heeft dit nummer niet het juiste tarief dan kun je dit gesprekstarief altijd achteraf veranderen.

    Als je ons belt op 0800-0770 dan kunnen wij dat voor je regelen. Deze procedure neemt zo’n 7 werkdagen in beslag.

    Vond u dit antwoord nuttig?
    0
    0

    Laad meer


    Contact opnemen

    Uw product is toegevoegd aan het winkelmandje
    Winkelwagen Item verwijderd. Ongedaan maken
    • Geen producten in de winkelwagen.