VoIP zakelijk

Zeer veelzijdige VoIP centrale in de cloud.
Bellen chatten sms'en, zonder grote investeringMeer informatie

Eigenlijk doet iedereen aan supportContactMakers klantenservice
Servicenummers

Snel de mooiste telefoonnummers binnen 24 uur actief.
Vergroot je bereikbaarheid.Meer informatie

Callcenter software

Telefonisch klantcontact van topniveau!
Voor een ultieme klantbeleving.Meer informatie

Callcenter software voor klantenservice medewerkersEigenlijk doet iedereen aan support

Alle VoIP diensten van ContactMakers ondergebracht in één slimme applicatie.

Probleemloos communiceren begint bij ContactSuite. Ontdek de mogelijkheden van onze VoIP communicatiediensten.

Interactie
Creëer de perfecte klantervaring

Een overzichtelijke interface voor dagelijks klantcontact. Bellen, chatten en SMS-en om zaken onderling en met klanten goed te regelen.

ContactSuite Performance module
Performance
Realtime monitoring en sturing

Met één druk op de knop inzicht in live informatie. Een supervisor of teamleider beschikt hierdoor over volledige controle!

Rapportages
Reporting & Business Intelligence

Meten is weten. Uitgebreide informatie over de kwaliteit van jouw medewerkers. Samen gaan we voor superieur klantcontact.

Bereikbaarheid
Perfecte bereikbaarheid

Met de geavanceerde instellingen regel je de bereikbaarheid van jouw klantenservice. Beheer je al je VoIP (telefoon)nummers, creëer je eigen belplannen en stel je teams samen. Om klanten de perfecte ervaring te bezorgen.

Rapportage widget
Rapportage widget
Interactie
Creëer de perfecte klantervaring

Een overzichtelijke interface voor dagelijks klantcontact. Bellen, chatten en SMS-en om zaken onderling en met klanten goed te regelen.

Rapportages
Reporting & Business Intelligence

Met één druk op de knop inzicht in live informatie. Een supervisor of teamleider beschikt hierdoor over volledige controle!

Performance
Realtime monitoring en sturing

Meten is weten. Uitgebreide informatie over de kwaliteit van jouw medewerkers. Samen gaan we voor superieur klantcontact.

Bereikbaarheid
Beheer zelf je Nummers & Belplannen

Met de geavanceerde instellingen regel je de bereikbaarheid van jouw klantenservice. Beheer je al je (telefoon)nummers, creëer je eigen belplannen en stel je teams samen. Om klanten de perfecte ervaring te bezorgen.

De beste communicatie oplossingen geïntegreerd in één veilige online omgeving.

De beste communicatie oplossingen geïntegreerd in één veilige online omgeving.

Meer dan 2000 bedrijven gebruiken ContactSuite voor het realiseren van geweldige klantervaringen.

Live bijsturen op performance
Integratie
Samenwerken wordt gemakkelijk. Niet alleen met je collega’s, ook met de programma’s die je makkelijk kunt koppelen met ContactSuite.

Integratie

Samenwerken wordt gemakkelijk. Niet alleen met je collega’s, ook met de programma’s die je makkelijk kunt koppelen met ContactSuite.

Je bent in goed gezelschap

Al vele bedrijven die ContactSuite met succes inzetten:

Vodafone Ziggo informeert haar klanten proactief via SMS. Afspraakbevestigingen en serviceafspraken worden op het juiste moment aan de klant gecommuniceerd.
Medi-Mere Huisartsenpraktijk
Huisartsenpraktijk Medi-Mere heeft een communicatiecentrum ingericht voor de optimale verbinding tussen patiënten, huisartsen, collega's en zorgpartners.
Via de juiste tools kunnen de medewerkers van Coolblue zich iedere dag concentreren op het verwonderen van klanten.
Vodafone Ziggo informeert haar klanten proactief via SMS. Afspraakbevestigingen en serviceafspraken worden op het juiste moment aan de klant gecommuniceerd.
Medi-Mere Huisartsenpraktijk
Huisartsenpraktijk Medi-Mere heeft een communicatiecentrum ingericht voor de optimale verbinding tussen patiënten, huisartsen, collega's en zorgpartners.
Via de juiste tools kunnen de medewerkers van Coolblue zich iedere dag concentreren op het verwonderen van klanten.

Marktleiders die gebruik maken van ContactSuite

Wij werken samen met en voor de leukste klanten

Klantenservice

Edwin van de klantenservice

Hoe kunnen wij je helpen?

We staan voor je klaar als je onverhoopt met een probleem zit, als je iets wil vragen, of snel iets geregeld moet worden.

0800 0770

Nummers

Het voordeel van 0900, 0909, 0906 en 18xy nummers is dat je het gesprekstarief zelf kan bepalen.

Als je zo’n nummer aanvraagt dan krijg je van ons de vraag welk tarief je aan dit nummer wil koppelen.

Bij nieuwe nummers wordt het gesprekstarief dus tijdens het aanvraagproces geregeld.

Voor direct beschikbare nummers is dat anders. Deze nummers hebben reeds een bestaand gesprekstarief.

Je kan op deze website zoeken of er een nummer met het door jouw gewenste tarief beschikbaar is.

Heb je een mooi direct beschikbaar servicenummer gevonden maar heeft dit nummer niet het juiste tarief dan kun je dit gesprekstarief altijd achteraf veranderen.

Als je ons belt op 0800-0770 dan kunnen wij dat voor je regelen. Deze procedure neemt zo’n 7 werkdagen in beslag.

Vond u dit antwoord nuttig?
0
0

Load More

Contact opnemen
Uw product is toegevoegd aan het winkelmandje
Cart Item Removed. Undo Have a coupon ?
  • No products in the cart.