Klantbeleving

Verkrijg continu en direct inzicht in de kwaliteit van de dienstverlening zoals deze wordt ervaren door uw klanten, direct na het klantcontact.

U kunt continu en volautomatisch klantreacties over uw dienstverlening meten en deze online 'near real-time' 24/7 gerapporteerd krijgen over de belangrijke contactkanalen (telefoon, website, mail en optioneel de balie).

Meten geschiedt direct na ieder klantcontact, zodat de échte, niet beïnvloede mening wordt geregistreerd. De stroom van reacties over alle contactkanalen biedt maximale informatie voor een continue verbetering van uw dienstverlening.

ContactMakers werkt hiervoor nauw samen met KlantinFocus. Zij hebben vele jaren ervaring in het meten van klantbeleving bij de Overheid.

Hoe werkt het ?

Op basis van self-service worden klantreacties continu gemeten en geregistreerd. De uitgebreide managementrapportages bieden, in tegenstelling tot de bekende traditionele enquêtemethoden, direct gedetailleerde informatie voor uw doelgerichte acties.

Het verleiden van klanten naar efficiënte en goedkope contactkanalen gebeurt niet vanzelf. Dat vraagt om meer dan een fraaie folder of vernieuwde website. Door de continue meting van de resultaten van uw acties, heeft u direct inzicht in de voortgang en het succes van uw acties.

 

 

 

 

Klantbeleving

Relevante fases

  • Evaluatiefase

    Evaluatiefase

    In deze fase wordt bepaald hoe de klant zich de volgende keer zal gedragen... Lees meer

Terug naar overzicht