CollectionsManager

Verlaag uw openstaande financiële posten door inzet van de collections manager.

Specifiek voor onze klanten die te maken hebben met het nabellen van debiteuren heeft Contactmakers de Collections Manager ontwikkeld. Dit is een oplossing obv de outbound/SMS Manager waarmee we het bereiken van uw debiteuren sterk vereenvoudigen.

Hoe werkt het ?

De gegevens van uw debiteuren worden automatisch opgehaald uit uw applicatie waarin u uw debiteuren beheerd. Hiervoor zullen wij bij voorkeur een koppeling o.b.v XML/SOAP voor uw implementeren.

Op het moment dat u een campagne start worden de debiteuren vol automatisch gebeld:

De debiteur wordt uitgelegd door welk incasso buro hij/zij wordt gebeld tav een openstaande betaling bij bedrijf X. Vervolgens wordt gevraagd zijn/haar naam en geboorte datum te bevestigen:
Indien niet de juiste persoon aan de lijn is, wordt het telefoonnummer opgeslagen voor een herhaal oproep op een ander moment.  Er wordt excuses gemaakt en vervolgens wordt de verbinding verbroken.

Indien de correcte persoon aan de lijn is wordt de debiteur uitgelegd inzake welke openstaande rekening er contact wordt gezocht. Er worden dan een drietal keuzes voorgelegd: de debiteur gaat direct betalen, de debiteur beloofd binnen 3 werkdagen contact op te nemen, de debiteur wil graag direct spreken met een live agent/persoon.

Als laatste stap verzorgt ContactMakers de afwikkeling d.m.v. SMS, automatische terugbel-actie of het doorverbinden naar een life agent.

Zelf zien/ervaren ?

Neem contact met ons op voor een demo bij u op kantoor.

CollectionsManager
Terug naar overzicht