Goed bezig met sponsoring en MVO

Eerlijk is eerlijk: wij zijn gewoon het meest betrokken bij onze klanten. Maar, we vinden "iets goeds terugdoen zonder bijbedoelingen" ook heel wat waard. En aan beide houden we een goed gevoel over. Soms is dat best lastig kiezen.

Daarom doen we dat dan ook maar niet: we combineren. Wij "doen iets goeds terug zonder bijbedoelingen" samen met onze klanten. We sponsoren projecten van onze klanten en dragen ons steentje bij aan de maatschappelijk verantwoorde activiteiten.

Hoe en in welke mate, dat bepalen we per project apart, want ook hier komen we graag met op maat gesneden oplossingen.

ContactMakers helpt Voedsel Loket Almere

Stichting Voedsel Loket Almere (VLA) heeft als doel het verstrekken van basisboodschappen aan mensen die tijdelijk in financiële nood verkeren. Contactmakers steunt/sponsort deze non provit organisatie met een SMS donatie applicatie.

Een oud medewerkster van Contactmakers is vrijwilligster bij VLA. Zij benaderde ons met de vraag of we hen konden helpen met een Premium SMS donatie applicatie. Dat doen we graag.

Mensen die donateur willen worden van VoedselLoket Almere sturen het SMS bericht VLA AAN naar 7373. Elke maand ontvangen zij een bericht waarmee zij via hun telefoonrekening € 1,50 doneren. Dit is een relatief klein bedrag, maar VLA hoopt juist daardoor op donateurs die voor langere tijd het goede doel blijven steunen.

Wilt u donateur worden van de VLA? Stuur dan "VLA AAN" naar 7373. Er wordt dan maandelijkse een bedrag van 1,50€ afgeschreven. Daarmee helpt u VLA met een mooie maandelijks bijdrage. Kijk voor meer informatie op www.voedselloketalmere.nl

 

ContactMakers ondersteunde 126 Bochten

126 bochten is een particulier initiatief voor Alpe d'HuZes 2012 om geld in te zamelen ten behoeve van KWF Kankerbestrijding. De 126 bochten verwijzen naar het aantal bochten dat een fietser maakt om de top van de Alpe d´Huez 6 keer met de fiets te bereiken. ContactMakers ondersteunde Niels de Voer die voor dit goede doel de pedalen rondtrapte in Frankrijk.

Niels is zoon van de communications center manager van Medi-Mere. Samen met 7 andere familie leden vormde hij een team dat op 6 juni 2012 de berg bedwong. Geheel belangeloos zette zij zich in om zoveel mogelijk geld in te zamelen voor o.a. het verkorten van wachttijden, het sneller revalideren na een ingreep en het verbetering van de kwaliteit van leven. Doelen die ContactMakers natuurlijk bijzonder aanspreken. 

We waren daarom niet alleen shirtsponsor, maar we hebben ook een fiets voor Niels ter beschikking gesteld. Kijk voor meer informatie op www.126bochten.nl