ivrManager en Hosted VoIP Platform

Al ruim 10 jaar geleden zijn wij - onder de naam Massxess - gestart met het bedienen van bedrijven die het inkomende telefoonverkeer slim wilden routeren. Zij hebben op die manier hun klantcontact efficiënter geregeld.

Deze jarenlange ervaring op basis van ivrManager heeft ons dusdanige kennis, kunde, expertise en ervaring opgeleverd, dat wij onder de naam ContactMakers een uitgebreide en doorontwikkelde ivrManager leveren. Dit is ons Hosted VoIP platform.

Is de ivrManager daarmee verleden tijd? Nee! Zeker niet. De ivrManager is nog steeds gewoon verkrijgbaar.

 

De ivrManager

Met de IVR Manager (ivrManager©) kunt u zelfstandig en op ieder gewenst tijdstip voice response scripts en bijbehorende toepassingen activeren en managen.

De ivrManager regelt - zonder tussenkomst van een medewerker en in een tijdsperiode van enkele milliseconden - dat inkomend telefoon verkeer op de juiste plaats terecht komt. Dat kan een specifieke medewerker zijn, maar bijvoorbeeld ook een automatische mededeling, een plek waar de beller een bepaalde handeling kan uitvoeren (nummers intoetsten, een boodschap inspreken) of een keuzemenu.

Hierdoor worden bellers snel en efficiënt geholpen. Waar en wanneer dan ook. Voorbeelden: 

  • een beller - zonder tussenkomst van een medewerker - doorverbinden naar een specifiek persoon of afdeling
  • aan bellers automatische bepaalde informatie verstrekken. Denk hierbij aan het melden van openingstijden, speciale mededelingen of de beschikbaarheid van een product of persoon
  • specifieke gegevens van bellers opvragen, door de beller bepaalde informatie laten intoetsen of laten inspreken
  • ingevulde gegevens omzetten naar bijv. xml waardoor verificatie in een database mogelijk is.
  • beller laten kiezen voor een specifieke adviseur die via een boxnummer bereikbaar is, of kiezen voor bijvoorbeeld een bepaald expertise gebied, dat via een menu optie bereikbaar is (ivrCarrousel)

Maar met de ivrManager kan meer. Zo kan bijvoorbeeld de lijnbezetting en / of een wachtrij van bellers in de gaten worden houden en kunnen - daar waar nodig -  extra maatregelen worden genomen.

Kortom: met de ivrManager wordt inkomend klantcontact efficiënt afgewikkeld. Daarmee worden bellers sneller geholpen en zijn de variabele kosten per klantcontact aanzienlijk lager.

Het hosted VoIP platform

De belangrijkste verschillen zitten 'm in de uitbreiding van zakelijke telefonie (bellen via Internet), het slim faciliteren van outbound klantcontact én in het feit dat het Hosted VoIP platform een end-to-end multichannel (telefoon, webform, chat, etc) platform is.

Deze vernieuwde versie is volledig ontwikkeld vanuit een klantperspectief. Hoe wil een (potentiële) klant geholpen worden aan het antwoord op zijn specifieke vraag?

We weten uit onderzoek dat dit vooral snel, correct, door de juiste persoon, met een goede opvolging en met een goed eindresultaat moet zijn. Maar klanten willen tegenwoordig meer: ze willen zich welkom voelen, serieus genomen worden, persoonlijk behandeld worden en vooral een goed gevoel aan het klant contact overhouden.

Een proactieve houding vanuit de leverancier, die zijn klanten op de wenken bedient, past helemaal in dat plaatje. Daarom is de multichannel communicatie zo belangrijk: klanten zijn tegenwoordig ook per SMS, chat, mail, social media én telefoon bereikbaar.

Ongeacht of het contact met aankomende, nieuwe, of juist bestaande relaties wordt aangegaan: Met het Hosted VoIp platdform - wordt contact een verbinding.

De beste keuze

Aan de hand van uw vraag bekijken we samen met u wat het beste past. Wilt u enkel een servicenummer laten afwikkelen dan kiezen wij voor ivrManager. Wilt u daarnaast gebruik maken van Zakelijke telefonie o.b.v. hosted VoIP dan is ons hosted VoIP platform dé beste keuze.

 

Benieuwd? Vraag een demo aan en ervaar zelf hoe klantcontact anno nu kan zijn.