Inspiratie

ContactMakers heeft een speciaal inspiratie programma "ContactMakers Inspiratie" om - al dan niet in samenwerking met haar klanten - effectieve oplossingen te ontwikkelen.

Graag bieden wij u een aantal suggesties.

Wist u dat.....

Klanten die minder lang in de wacht hangen, minder geïrriteerd zijn en dus ontvankelijker zijn voor een scherpe aanbieding? 

Tip van ContactMakers:

ContactMakers heeft verschillende oplossingen om de wachtijd voor bellers zo kort mogelijk te houden.  

Bel me terug

Call Me Now geeft bezoekers van de website de gelegenheid om gebeld te worden door een van de medewerkers op een specifiek nummer en een specifieke tijd. Een (terug)belverzoek scheelt de bezoeker niet alleen kosten, maar geeft ook meer gebruiksgemak. Het verzoek wordt automatisch aangeboden aan de juiste medewerker.

IVR Routering

IVR Routering laat een callcenteromgeving efficiënter functioneren. Via intelligente keuze menu’s kunnen bellers zelfstandig en zonder (of met minimale) tussenkomst van een medewerker zelf hun zaken te regelen. In hun eigen tijd en op hun eigen moment. Denk hierbij aan het doorgeven van meterstanden, productbestellingen of het melden van storingen. 

Wachtrij Escape

Wachtrij Escape geeft een beller de kans om uit de wachtrij te stappen en op een later moment weer in de wachtrij te gaan staan. De beller komt dan minimaal op dezelfde plaats in de wachtrij terug, maar met een beetje geluk is de wachtrij korter en is de wachttijd dat dus ook. 
In combinatie met CMS Outbound Manager heeft men ook de gelegenheid om een terugbelafspraak aan te maken.